SÅ ARG!

 Usch, vad "bra" dagen har varit hittills. Vaknade glad och gjorde världens godaste gröt till frukost. Tänkte på hur härligt det var att inte behöva gå till skolan idag (studiedag). Bestämde mig sedan för att köra moppe till Rajalla för införskaffa lite behövliga saker. Köpte en mascara och en bb cream. Sedan när jag glatt gick ut och skulle ta min moppe så såg jag att någon lämnat en lapp på den. Kan ni gissa vad det var? Jo, en parkeringsbot på 30€! Kan ni förstå det. Vem fan ger en parkeringsbot till en moppe. Jag visste inte ens att man inte fick parkera bakom Rajalla. Har parkerat där förut, har sett andra mopeder göra samma sak. Brevid min moped stod t.o.m en motorcykel och hade den fått några böter? Nej, såklart inte. Nu tänker jag vara sur och ledsen hela dagen. Ska tröstäta Ben & Jerry's. Fyfan..

Kommentarer
Postat av: jennifer nuoriaho

hahaha vaaa?

Svar: Parkerade bakom Rajalla och fick en böteslapp på 30€ :( Inte kul...
None None

2012-09-24 @ 13:48:26
URL: http://jennifernuoriahos.blogg.se/

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0