Matteprov

Så saant
Idag hade jag som sagt det fruktade matteprovet dum, dum,duuuumm!! Nej, så hemskt var det väl inte, men jag kommer nog inte få högre än ett D på det här matteprovet heller. Om jag bara hade vetat vad frekvens är så hade jag kanske fått ett C. Åh varför hjärna kunde du inte komma ihåg det? Nu byter vi skrivämne och lämnar matteprovet tills vidare. Sista lektionen hade jag elevens val och det var kul. Vi höll på med akrobatik. Kan ju säga att jag var riktigt duktig. Kunde iaf göra en kullerbytta. Japp jag har skills. Nu ska jag ta nåt att äta för håller på att dö av hunger. See ya later eller nåt.

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

så sann bild! ^^

Svar: Ja! :D
None None

2012-10-12 @ 10:38:28
URL: http://adaras.se

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0