Long time, no see


Bjuder på denna otrolig vackra cam-bilden från skolan.
Hallå där! Tänkte bara blogga lite snabbt så här på kvällskvisten. Har inte blivit någon uppdatering de senaste veckorna. Skolan har rullat på som vanligt förutom på torsdag när vi blev mordhotade. Tror nog alla som läser detta vet vad som hände så jag behöver ju inte förklara mer än så. Nåja idag så har jag joggat en sväng runt byn sen så har jag ätit en massa naturgodis så jag mår illa. Usch, inte kul. Ska slå på en wallander film strax. Hade bra peeps så hörs vi! Btw, ska försöka bli bättre på att blogga nu så ni vet. Har faktiskt saknat det lite.

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0