I'm not crazy. I prefer mentally hilarious.


Hejsan! Kom just från duschen. Skulle ha haft fotboll i dag, men jag har ingen skjuts, what to do. Så jag for och jogga ist. Skolan har väl varit helt ok. Igår fick vi nå papper om gymnasium. Jag ska nog gå i uleåborg, men om jag går gymnasium i sverige så blir det nog samhälle eller ekonomi i Luleå. Idag så var vi tvugna att springa intervaller på gympan och jag dog ju lite. Gympa har blivit himla jobbig. Förut spelade man bara lite innebbandy eller nåt. Nu har vi typ fys varje gång. Ska städa rummet nu, wohoo vad kul! <--skämtåsido.

Kommentarer
Postat av: Aida

Du har ju en moppe!!! kör med den :)

Svar: Inge batteri :(
None None

2012-09-19 @ 15:06:33

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0