Svenska privatskolan

Hejhej! Idag så for jag och Aida till Oulu för att titta på gymnasiet där. Vi åkte buss i över två timmar. När vi kom fram så var det nån kvinna från skolan som väntade på oss. Vi for till skolan och där fick vi äta lunch. Det var äcklig fisksoppa, men åt iaf för att vara artig ;) Sen fick vi sitta på niornas lektion och sen visade tre tjejer skolan. Sen fick vi sitta på en lektion till! Efter det så for vi och prata om kurser man väljer och sen hur lägenheterna ser ut. Innan vi skulle tillbaka till busstationen så fick vi gå en timme på stan. Köpte lite godis och dricka till bussen. Sedan for vi tillbaka hem. Kom fram där vid halv 6 och nu sitter jag här. Skolan verkade bra, men jag har ju mycket att fundera på. Får se vad som händer.

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0