Shine bright like a diamond.

Sjukt gammal arkiv bild från förra oktober typ..
Hej på er! Har just gjort lite läxor och ska fortsätta med det snart. Tänkte bara skriva lite snabbt här på blöggen för att berätta vad som händer i mitt liv just nu. Fick veta att jag och Aida ska åka till Oulu nästa tisdag för att titta på det svenska gymnasiet där. Är jätte taggad och hoppas att den lever upp till mina förväntningar. Vad mer? Fick ett D på matteprovet och det var väl ingen större chock precis, men det är bara att ta nya tag och hoppas på bättre till nästa prov. Fick också veta att även om vi byter period så kommer vi ha korta onsdagar, najs! I morgon blir det att fara på nå grejs där dom berättar om svenska gymnasium. Blir väl intressant det med. Nä, nu ska jag avrunda det här. Vi hörs! 

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0