You think you know people, and then they surprise you.


Hejsan! Bra bloggare jag är, men har seriöst ingenting vetigt att skriva om. Sitter här och väntar på pappa så jag tänkte att jag skulle uppdatera lite. Tog den där gardasil (stavning) sprutan idag. Det gjorde faktiskt mer ont att ta den än vad jag tänkt mig. Började dock inte att gråta eller nåt sånt. Haha. Har försökt att söka efter den perfekta avslutnings klänningen också och det går inte bra. Finns en massa klänningar, men ingen jag gillar. Funderar på att kanske beställa en vit klänning från nelly.com fast egentligen skulle jag inte ens vilja ha en vit klänning. Nej, nu avrundar jag det här klänningsinlägget för ni är nog inte intresserade av det. Hörs när vi hörs!

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0