Talking to you makes my day.


Hejsan! Ja, dagen har väl varit sådär. Hade först franskabajs på morgonen. Sen hade vi matte. Fick veta att jag fick ett D på matte provet och det kändes skit. Efter matten hade vi engelskaprov. Den kändes som tur var mycket enklare och jag tror jag kan få ett A på den. Sen hade vi lunch och sista lektionen bild. Åkte hem med bussen och direkt när jag kom hem for jag och jogga. Lagade mat igen. Fick bli köttbullar och makaroner den här gången. Nu ska jag ta och äta lite naturgodis och chilla. I morgon blir det nog att fara till Luleå, bara det inte snöar(!) Alltså det får inte snöa, då dör jag.

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0