1 maj


Hejsan! Hoppas ni hade en trevlig valborg igår. Själv så storstädade jag hela huset helt själv och lagade mat! Hört att man är duktig. Tjänade en liten slant på det också så det var ju bra. På kvällen for vi till kusinerna i Haapasaari och grilla korv. Missade tyvärr majbrasan, men det är okej. Får ta den nästa år. Idag så vaknade jag halv 10 åt frukost och sen drog vi till stan och handla lite. När vi kom hem så for jag ut och jogga och nu sitter jag här nyduschad och ska ta fram engelska böckerna. Har prov på fredag och jag vill väldigt gärna ha ett A.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Sv: Åhå!! ;)

2012-05-02 @ 17:04:43
URL: http://evelinadjarv.blogg.se/

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0