Youth is like diamonds in the sun and diamonds are forever.

Hej på er! Bra uppdatering den här veckan. Har varken haft ork eller bilder till att blogga, men nu är jag tillbaks! Vill inte skicka fel signaler åt er med min rubrik. Diamanter är faktiskt inte för alltid. Tillslut så förvandlas dom till grafit. Det lärde jag mig när jag tränade till kemiprovet som jag förövrigt fick ett B+ på! Kan ni förstå det? Om jag hade svarat rätt på en fråga till så hade jag fått ett A. Det trodde jag verkligen inte för provet kändes hopplöst. Blev iaf possitivt överraskad av resultatet. I går så var jag med Jennifer och Greta. Vi for till Ica och köpte choklad för bara 5 kr. Tjockt! Sen så mänka vi hos Jennifer ett tag tills det var dags för första moppe lektionen. Tänk att äntligen få ta moppekort. Ska fara dit igen på onsdag och torsdag nästa vecka. Idag så var det världens lugnaste dag. Hade sovmorgon för jag var ju med i skidtävlingarna. For dit kl 10 och fick sluta efter 11. Kom på fjärde plats. Helt okej, fast det var ju bara 5 tävlande så. Nå nu ska jag läsa bloggar så hör vi sen. Pusshej!

Sjukt taggad skidtjej123

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-31 @ 13:39:57
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0