The pain of discipline is far less than the pain of regret.

Tjenixen! Sista parodagen i morgon då. Veckan har verkligen gått fort och idag försov jag mig också. Oopsi! Kom iaf inte försent. Vaknade halv 8 och fem i 8 var jag på dagiset. På den tiden hann jag klä på mig, fixa håret, sminka, äta frukost, borsta tänderna och gå dit. Var ganska så snabb. När jag kom hem från jobbet (låter vuxet) for jag och joggade. Första gången för i år och oj, vad skönt det var. Mycket roligare än att springa på nåt löpband. Om det är fint väder i morgon far jag nog också och joggar, annars blir det väl att åka skidor. Nå ska väl fortsätta läsa bloggar nu. Puss!

Kommentarer
Postat av: Aida

vilka kläder hade du när du joggade?

2012-03-01 @ 20:49:24
URL: http://hemligaliivet.blogg.se/

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0