Mina favorit gratis appar!


1. Blogg.se Den här appen använder jag alltid när jag bloggar från mobilen.
2. Shazam Shazam används för att ta reda på vad en låt heter och vad artisten heter.
3. Spotify För er som har premium. Få all musik direkt på mobilen.
4. Facebook Se vad som händer på facebook direkt till mobilen. Tror nog dom flesta har denna app.
5. Autodance En rolig app där du spelar in olika rörelser som sedan klipps ihop till en musikvideo.
6. Hitta iPhone Om du tappar bort din iphone så kan du spåra den med hjälp av din dator.
7. Instagram Bästa appen för att dela foton direkt från iphonen.
8. Vintage cam En kamera app med fina filter.
9. Nin Jump Var en ninja och hoppa från vägg till vägg. Väldigt beroendeframkallande.
10. Temple Run Ett annat roligt spel där man blir jagad av nå apor och måste springa ifrån dom.
11. Draw free Rita en bild och låt den du spelar mot att gissa vad det är.
12. Wordfeud Ungefär som alfapet fast på mobilen.

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0