Lista

10 saker jag tycker om
Familjen
Vännerna
Converse
Vans
New York
Shopping
Inga läxor
Slalom
Långt hår
Jeffrey Campbell skor

9 saker jag tycker mindre om
Läxor
brutna naglar
dålig musik
dryga personer
falska personer
dåliga hårdagar
bortappade saker
vinter
dåliga betyg

8 bloggar jag läser
Kenza
Kissie
Tinkerbella
Hofh
Olivia Palermo
Kandylandy
Ksenia Jernbom
Hanapee

5 saker jag är rädd för
Att någon i min närhet ska dö.
Att bli ensam.
Att inte räcka till.
Spindlar
Höga Höjder

4 ord som beskriver mig
Snäll
Glad
Omtänksam
Glömsk
Pratglad

3 saker jag ser fram emot
London
Sommaren
Ta moppe kort

2 snygga män
Francisco Lachowski
Zayn Malik
1 bra låt
Starships- Nicki Minaj

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan vad har du för planer denna fredagen? :)

Lust att göra ett länk byte? :)

2012-03-16 @ 15:38:20
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0