Hemma!

Hej mina kära vänner. Nu har jag kommit hem från Rovaniemi. Vi hade väldigt roligt. På onsdag när vi kom fram så for vi direkt till Ounasvaara och åkte där i några timmar. Sen for vi till hotellet. Fixade lite och sen blev det shopping. Hittade massa fint. När vi shoppat klar for vi till en mexicansk resturang. Åt Quesedillas med chevré ost. På torsdag vaknade vi där vid 8 och for och åt frukost. Gud vad jag älskar hotellfrukost asså. Sen drog vi och åkte slalom i några timmar och sen blev det lite mer shopping. Efter det for vi och åt pasta på en fin resturang. På kvällen for vi och hälsade på pappas kusin. Spelade wii med hans barn och fikade lite. Idag så åkte vi bara i en timme för det var så dåligt väder. Vi for en sväng till polcirkeln och köpte lite renkött, mums. Nu ska jag ta och läsa lite bloggar. Har en massa olästa inlägg. Ciao!

Ska visa allt jag köpte sen :)

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0