Fishtail braid

Hejsan! Inte världens bästa uppdatering på den här bloggen, men det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Idag så var det ganska så lugnt. Första lektion hade vi bild ist för so. Jag ritade ett öga och jag kommer aldrig göra det igen. Sen hade jag bajs franska. På matten hade vi ingen lärare så vi gjorde fiskbens flätor på varandra. Jag börjar äntligen förstå hur man gör såna. Behöver bara en försöks kanin. Någon som vill ställa upp? ;) Här får ni en bild som jag tog på Jennifers fläta:


Kommentarer
Postat av: Jennifer

åh det är ju jag! :D

2012-03-21 @ 12:39:13
URL: http://jennifernuoriahos.blogg.se/

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0