Tråkitrååk..

Vilken svordom använder du mest?
-Typ fan eller jävla
Äger du en iPod?
- Nepp
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
- Beror på vad jag ska göra under dagen. På skoldagar blir det oftast halv sju.
Hur många resväskor äger du?
- ööhm en, trorja.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
- En vän.
När var senast någon stötte på dig?
-Menar du att någon sprang in i mig eller raggade?
Vad åt du till middag senast?
- Super god lax med färskpotatis och stuvade grönsaker.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
- Det kan hända.
Vilket riktnummer befinner du dig i?
- Det skulle du allt vilja veta va?
Är du blyg inför det motsatta könet?
- Nå inte speciellt. Dom är väl också människor.
Vilken film kan du alla replikerna till?
- Lejonkungen, inget konstigt med det.
Pratar du några andra språk?
- Engelska och finska.
Diskar du din egen disk?
- Diskmaskin(y)
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
- Spelar ingen roll.
Vad har du med dig in på bion?
- Popcorn/godis, läsk och sällskap.
Har du en blogg?
- Nej, verkligen inte!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
- Bra humor, snäll,målmedveten,ska helst hålla på med någon slags sport och gullig.
När sov du senast på golvet?
- Ingen aning. Gillar hellre att sova i min säng.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
- typ 7.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
- Ne, folk får väl stava hur dom vill. Fast jag stör mig lite på folk som säger honoms osv.
Vad var det senaste du åt?
- macka
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
-Om jag skulle vara drogad så kanske, men annars nej. Är otroligt höjdrädd.
Tycker du om att krama folk?
- Jaaa
Äger du en digitalkamera?
- Ja, en rosa tillochmed!
Vad är du allergisk mot?
- Pälsdjur.
Har du några tvångstankar?
- Jag måste alltid dricka ett glas vatten innan jag ska sova.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
- Peter, hehheh.

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0