Rovaniemi

Tjobree! Varit och åkt slalom idag som ni kanske vet. Så himla kul! Det enda som var dåligt var att det var lite för kallt och mina händer höll på att frysa till is. Tur att det fanns fingervantar att köpa i slalom butiken. Satte dom under mina vanliga handskar. Backarna var väldigt fina och vi har bestämt oss för att boka ett rum och stanna där under sportlovet. Awesome! Finns faktiskt andra saker att göra i Rovaniemi förutom att åka slalom. Det fann t.ex två köpcenter! Jo, det är sant. Stan var mycket större än vad jag trodde. Tänkte att det var en liten håla, men jag blev verkligen förvånad över utbudet. Var ju mer affärer där än på Rajalla.. Nåja där fick ni lite fin turistinformation om Rovaniemi, varsågod! Ska snart se på film och äta godis. Ikväll blir det The house bunny :)

Kommentarer
Postat av: Tino

Fin blogg :)

2012-01-07 @ 11:23:55
URL: http://nailartgallery.blogg.se/

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0