Now we're back like we started. Strangers.

Fredag i morgon. Tack gud. Skolan idag kändes seg. Första lektionen träslöjd, mem vi fick sluta en timma tidigare för vi var klara med allt. Sen hade vi nå random grejs resten av dagen tills sista lektionen då vi hade elevens val och fick fortsätta måla på våran vägg i engelska klassrummet. Och nej, vi är inte färdiga med den än. Man kan inte stressa fram perfektion. Nå efter skolan for jag och sökte efter fake uggs för dom som jag beställde från ellos kom aldrig. Fuu. Beställer aldrig nåt därifrån igen. Hittade iaf ett par skor som var lite dyrare fast det var äkta mocka. Fanns dock inte i min storlek så affären fick beställa dom från kemi så jag får dom i morgon, sweet. Nu ska jag ta och träna på franska glosorna. Pusshej!

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0