Mercredi



Onsdag idag. Chilligaste dagen i veckan, bara tre lektioner. Första lektionen hade vi gympa och vi fick veta att vi ska ha bad i typ 7 veckor. Hujja har inte ens badkläder och jag blir så himla torr av att bada. Kommer seriöst se ut som ett russin.. Efter gympan hade vi finska och då satt vi bara och skrev på våra teater/film sak. Sista lektionen hade vi so och sen fick vi sluta. Efter skolan gick jag till busstationen för jag skulle åka buss hem. Wow typ första gången på två år jag åker buss. Gillar inte att åka buss, men dom hade skaffat nya bussar så det var inte så farligt. Det var väl allt. Ciao!

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0