Kommentarer

Alltså jag måste ta upp en sak som jag tycker är ganska så jobbigt som många andra bloggare har tagit upp. Det är kommentarer som det står t.ex allt bra? Jag tror inte personerna som skriver så bryr sig om hur jag mår för annars kanske man skulle ha läst inlägget och vetat hur jag mådde eller vad jag gjort idag. Dom vill bara har fler läsare. Snälla kan ni som kommenterar så läsa inlägget först och sedan kommentera något som har med det att göra. Då får ni ju fler läsare och gör mig glad :) För jag klickar aldrig in på bloggar som skriver onödiga allt bra-kommentarer. Ja det var bara det jag ville skriva så att ni vet.

Kommentarer
Postat av: julia :)

Hej maria, allt bra? ;)

Hhahahahh<3

2012-01-19 @ 12:28:52
URL: http://jjuliammolander.blogg.se/

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0