Jag saknar det som inte finns.

Bra uppis, jag vet. Men har inte gjort så mycket den här veckan förutom att vara i skolan. Den här veckan har iaf gått jätte fort och idag var världens chillaste dag. Första lektionen hade vi franska och då kolla vi bara film. Sen hade vi nå zumba grejs på fysioteket. Sen lunch och sista lektionen hade vi bild i typ tio minuter! Slutade alltså redan vid 12 och då drog jag till gymmet. Tränade där en stund och sen så kom jag hem. Ikväll ska jag laga mat igen. Det blir Quesadillas. I morgon far vi till Haapasaari och firar min kusin Matilda som fyllt år. Grattis till dig i efterskott!♥


Kommentarer
Postat av: julia :)

Om du menade seriöst till att ja stått i den där telefon kiosken, så ja0 :)<3

Du borde när du är där ta bild när du står i den :)<3

2012-01-28 @ 12:21:36
URL: http://jjuliammolander.blogg.se/

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0