If you cared enough. You'd keep trying.

Ja, min uppis har ju inte varit den bästa. Men orkar inte skriva något för jag är ju bara i skolan hela tiden och där händer det ju inget speciellt. Ska försöka att skriva minst ett inlägg per dag. Nåja skolan idag var väl helt ok. Första lektionen so sen språkval. Efter språkvalet for jag hem till Jennifer och åt. Efter det så hade vi matte och på svenskan skrev vi dikter. Skrev en dikt om funderingar. Så här var den: Funderingar är som fiskar i ett hav. Vissa är stora, andra är små. Vissa är viktiga andra mindre viktiga, men ändå behövs alla för att hålla en ballans. Precis som alla funderingar i min hjärna. That's some deep shit. Sista lektionen hade vi fisnka och då spelade vi in våran pjäs. Jag spelar ju kille så fick gå runt i kalingar hahah. Fick seriöst kramp i skrattmusklerna x) Nejmen nu måste jag träna till so redovisningen som vi har i morgon. Bye bye!

random bild123

Kommentarer
Postat av: Sofie

Allt bra? :)

2012-01-17 @ 19:32:47
URL: http://leeaz.blogg.se/

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0