Skola..

Hallå där. Nu har jag precis läst klart alla inlägg på bloglovin så jag tänkte att jag också skulle blogga lite. Har som sagt börjat i 9:an nu och det är inte det lättaste. Har bara gått 2 dagar i skolan, men har redan läxa i so, svenska, franska och matte. Haha så äre på språkskolan. Nåja har hunnit göra klart det mesta och har bara lite svenska och matte kvar. Idag hade vi sovmorgon också, så jag började först vi 08.45. Kommer ha så varje tisdag. For med moppen till skolan och sedan hem. Dock var det inte så kul för det spöregnade på hemvägen och när jag kom hem så var byxorna helt blöta. Ikväll blir det att titta på Svenska hollywoodfruar. Åh, som jag har längtat efter det programet. Slutar förresten 12.15 i morgon, woop!

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0