Hands up, and touch the sky.

Tjabba alla stalkers! Bra uppdatering det har varit den här veckan. Har som vanligt inte haft ork till att blogga och så har jag bildbrist också. Igår så var det fredag som sagt och vi hade matte prov b-delen. Tror nog att det gick ganska bra, men man kan aldrig vara säker. Efter skolan åkte jag buss och var tvungen att gå hem i regnet. Lagade mat igår också. Köttfärspaj blev det. Måste säga att jag är hyfsat duktig på att göra pajer. Hehe skryt. Nå, vad har hänt idag då? Vaknade där vi nio. Städae min garderob. Slängde en massa fula gamla kläder som jag inte använder. Far ju till Luleå nästa lördag. Så då blir det att fylla den med lite nytt till sommaren. När jag städat färdigt drog till stan och titta lite runt på stadium och intersport för att köpa en födelsedags present åt min mamma. Tror inte att hon läser min blogg så det är nog okej att jag skriver det här. Sen när jag kom hem körde jag med moppen ett tag. Var även och joggade ganska långt också. Hurtig man är. Är ju ledig på måndag och tistag också för det är ju valborg. Så himla skönt! Nu ska jag ta och avrunda det här långa inlägget med en vacker bild på mig. <Skämtåsido.

mariamulari@instagram

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0