Påsklov!

Äntligen påsklov!!!! Firade det genom att fara till lei med Aida, Greta, Jenny, Julia och Jennifer. Åt en calzone och jag orkade äta hela! Helt otroligt! Fast nu känns det som att jag kommer att spy vilken sekund som helst. Igår då var jag på Am-lektion med Jennifer. Fick sitta i 3 timmar och lyssna på när nån kille berätta om moppe säkerhet. På onsdag blir det samma sak igen, tagga.. Nä, men det är värt det. Tänk sen slipper jag sita i Nikkala hela tiden. Jag kan bara ta moppen och dra till stan. Awesome! Just nu sitter jag i skolan med bussbarnen. Måste vänta här till 1 då min pappa slutar. När jag kommer hem blir det nog att fara och jogga i det fina vädret. Nu ska jag sociala mig lite, puss!

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0