What goes around comes back around.

Hejsan, kom hem nyss. Bloggade ju inget igår för jag hade inget viktigt att skriva för att vi var lediga så jag sov typ till 11 sen så chillade jag bara, skönt! Idag så var det ju skola. Första lektionen hade vi so, sen språkval. Efter det lunch och sen matte och sen svenska. Vi fick veta att vi har svenska prov nästa tisdag, blöö. Det är väl bara att börja plugga. Sista lektione hade vi finska. Jag, Julia, Ina och Aida läste en jätte jobbig text, men vi hade ju ändå lite kul. Nejmen nu måste jag sätta i gång med läxorna. Håller på att skriva om Axel von Fersen eller köttfärs som jag kallar honom, lång historia som jag inte orkar förklara.
Puss!

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0