Pierca mej.

Nå hejsan. Gjorde just klart engelska läxan. Läxor på en fredag jajemän. Det kallas faktiskt högre studier. Skolan var rätt så jobbig. Första lektionen franska och vi fick tillbaks proven. Fick VG, eller C som det heter nu. Hade förväntat mig ett B, men det får väl duga. Efter det matte, gjorde en diagnos. Det gick väl helt okej. Efter matten engelska och sen lunch. Sista lektionen hade vi musik och sen fick vi sluta. Efter skolan for jag och pierca mig i örat. Blev himla nöjd, och det gjorde inte alls så ont som jag trodde det skulle göra :) Ikväll blir det nog att se på film och äta tacos. Vi skulle ju ha farit till stugan idag, men vi bestämde oss för att fara dit i morgon istället.

Vad tycker ni, blev det bra? :)

Kommentarer
Postat av: Aida

Oooooj miten hieno se passaaa sinulle nytt mie taggaan :D

2011-09-23 @ 19:59:37
URL: http://hemligaliivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

va finnn den va du passsade i de

2011-09-23 @ 22:18:13

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0