Cheers to the freakin weekend!

Äntligen fredag!!! Himla skönt med helg. Dagen gick ändå ganska fort. Första lektionen hade vi franska glosor, gick sådär. Efter det hade vi matte och sen engelska. Efter engelskan så var det äcklig lunch. Sista lektionen hade vi musik. Vi skulle ju göra en egen låt. Det gick faktiskt väldigt bra. Läraren tyckte att min  låt var kort, men att det hände en massa så då var den ju inte tråkig iaf :)  I morgon blir det att stå utanför IKEA och sälja en massa gamla grejer. Så kom och köp!! ;) Från klocka 9 till 3. Får ju hälften av pengarna vi tjänar. Efter det så far vi till min moster som har fyllt år. Så det är väl det jag ska göra i morgon då. Bloggar mer sen.

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0