All the other kids with the pumped up kicks.

Nå hejsan! Tisdag idag ganska så chill dag eller njaa. Första lektionen so, sen franska sen lunch. Haha fifan vad skumiga jag, Aida, Greta och Jacke va när vi gick från maten. Jacke och Greta fick världens fight, men ni vet hur de är-kärlek börjar med bråk ;) Efter det hade vi matte sen svenska. Sista lektionen hade vi finska. Vi for till bibloteket. Dom hade saltapinnar där så vi tog några stycken. Guud vad gott de var! Har inte ätit salta pinnar på flera år. Sen så kom mamma och hämta mig och sen har jag bara gjort läxor.
Puss!

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0