A celeb in Haparanda.

Tjenare, kom just från bastun. Frös så himla mycket när jag kom hem. Dagen har varit lång och jobbig. Första lektionen hk. Jag och greta gjorde smulpaj med hallon. Den blev ju helt ok. Efter det so, sen lunch. På lucnhen gick jag hem till Greta och åt. Där hände det en inte så speciellt rolig grej. Jag trampa i hundskit!! Fy usch vad äckligt det var! Fick ju även låna Gretas skor som var väldigt stora. Som tur var så fick jag bort hundbajset när vi gick till rajalla. Vi skulle ju dit för att kronprinssesan Victoria skulle komma och inviga det nya torget. Det var fullt med folk och vi stod nästan en och en halv timme och vänta på att hon skulle komma. Tiden gick dock inte så söligt när man umgås med väldigt skumma personer ;) Tillslut orkade jag inte vänta på att hon skulle komma så jag for hem. När jag kom hem så gjorde jag läxor och sen så bastade jag. Har inte så mycket mer att skriva förutom att jag blivit hel beroende av en iphone app som heter wordfeud. Så om ni har en iphone/Ipod så ladda ner den appen och adda mig, heter Miah9717 :) Nu ska jag nog ta och tvätta mina skor en extra gång för säkerhets skull.
Puss!


Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0