To cool 4 school

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Har inte alls haft tid att blogga den här veckan p.g.a alla läxor. Idag hade jag dock ledigt för jag har gjort färdigt allt. På måndag hade vi nån växttenta och jag fick ett A!! :D På tisdagen hade vi skolfoto. Såg väl helt ful ut, som vanligt. Idag så hade vi so prov, gick nog helt okej. Kunde iaf alla frågorna. Sen så fick vi veta vad vi fick på vårat herbarium som vi gjort på sommaren. Fick ett VG- blööäää.. Satt typ flera timmar och höll på med den när jag egentligen skulle ha varit ute ätit glass och bara njutit av livet. Kändes ju sådär, nåja får väl hoppas på bättre från so:n. Nu blev det ett sånt där skoligt inlägg igen, men har typ inget annat skriva. Nolifer jag är..

Kommentarer
Postat av: Matti:)

Va synd det där med herbariumet...

Den var ju jättebra!!!

2011-10-29 @ 12:11:08

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0