Tillbaks

Tjenare. Det var ett tag sen. Märkte inte hur mobbat förra inlägget blev. Hade bara två sekunder på mej att skriva det för vi skulle fara. Har tyvärr inte kunnat blogga hos min farbror för dom har inte haft nå nät. Blöö, hade jätte många händelser på facbook och en massa inlägg att läsa på bloglovin. Resan var iaf jätte rolig. Jag shoppade varenda dag. Kommer att visa allt jag köpt sen ;) Hittade en vinterjacka. Köpte först en röd jacka, men dragkedjan var så konstig så var tvungen att lämna tillbaks den. Vi gick seriöst till varenda affär i hela helsingfors innan vi hittade en bra. Hittade också vinterskor. Det blev inga converse den här gången för det fanns inga, fick ta fejk ist.. Sen så åt vi på pizza hut. Världens bästa pizzor, tjocka, mycket ost och ja helt perfekta. Nej nu blev jag hungrig, ska kanske äta något. Skola i morgon också, fml.

Den enda bilden jag tog på hela resan. I flygplanet tillbaks ;)

Kommentarer
Postat av: Matti:P

Cool bild!!

SNÄLLA, bilder på kläderna tack!!!

2011-10-27 @ 17:46:23

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0