Fredag

Då var de äntligen fredag. Veckan har faktiskt gått super fort och nu är de bara 1 vecka kvar till höstlovet och att fara till Helsingfors, TAGGA!!♥♥♥ Kom hem för ett tag sen for till gymmet och träna efter skolan. Skulle egentligen ha farit till riekkola med Aida och Julia, men det blev ändrade planer. Glömde ju skriva igår vad jag fick på svenska provet. Fick ett C+. Med tanke på att det är ett prov som niorna också gjort så är jag rätt så nöjd :) Ikväll så kommer släkten hit på middag för mamma har fått nån special lax som hon ska laga så min mage ser fram emot det ;) Nej men nu ska jag gör franska läxan.
Pusshej!

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0