Just get your ass back home.

Vi tog ju blodprov och det gick ju bra. Gjorde inte alls ont :) Sen så tog vi blodtryck och blodsocker. Det var faktiskt den roligaste No lektionen vi haft. Sen så har det väl inte hänt så mycket mer. På idrotten spelade vi fotboll. Det var kul även fast jag inte är nåt fotbollsproffs. Efter skolan for jag till gymmet och tränade en stund. Sen kom pappa och hämta mig. Sen när jag kom så har jag gjort matte, skrivit på min deckare (inlägget under) och läst bloggar. Nu ska jag nog ta och se på tv.

Ass back home- Gym Class Heroes ft. Neon Hitch

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0