Snott från hanapee!

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Hm.. Jadu det var en bra fråga. Var typ fyra då så jag minns inte så mycket. Antagligen satt jag väl och lekte me nå barbies ;)

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Gjorde väl inget speciellt, typ samma saker som nu. Såg bara lite mer mongo ut..


3) FEM SNACKS DU GILLAR?

MARABOU CHOKLAD<3

Panda godisar

Polly

Ostbågar

hallonlaktritsdöskallar

 



 











4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Lady Gaga- Bad Romance

Veronica Maggio- Jag kommer

Bruno Mars- Lazy song

Foster the people- Pumped Up Kicks

Veronica Maggio- Satan i gatan

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJARDÄR?
Köpa en lägenhet i downtown Manhattan

Shoppa i New York på alla dyra butiker

Köpa en hel garderob med Converse/Jeffrey Campbell skor

Bjuda min familj på semester till Hawaii

Köpa en Mustang 1965 ljusblå cab



 

6) FEM DÅLIGA VANOR?
Dålig på att viska.

Vill ofta bestämma.

Är för mycket på datan

Dålig på att plugga franska..

Inget tålamod

 

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

Sova!

Shoppa!

Vara med kompisar

Skratta

Se på film och äta godis.


FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Köttklänning

Utåtsvängda jeans

Gubbskor

Rutig kjol

Dessa leggings:




Kommentarer
Postat av: julia ^^<3

hHAAHHAHAH, fyfan va kul de va o se allas miner när vi gick runt i pyjamas på skolan xD

2011-11-30 @ 22:48:11
URL: http://jjuliammolander.blogg.se/

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0