Shopaholic

Hejsan! Inte så bra uppdatering, men hann inte blogga igår för jag for till lule med Aida och Greta. Vi åkte dit med buss på morgonen och var där hela dagen. Rikitg najs, dock shoppade jag inte så mycket som jag hade tänkt att jag skulle göra. Köpte bara en huvtröja och en mascara, kan lägga upp en bild på huvtröjan senare. Båda var på rea så det var ju också bra. Kände mig väldigt ekonomisk haha. Nu ska jag ta och börja städa mitt rum för vi ska sätta upp lite jullampor och sånt. Känns verkligen som att det är jul snart drack även julmust för första gången i förgår och det var jättegott!

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0