Förkyld :(

Ja då blev det så att man fick den äckliga förkylningen på sig. Blöää, hatar att bara sitta hemma utan att gör något vetigt. Jag vill ju ut och springa och vara i skolan med alla kompisar. Det enda som är bra med att vara sjuk är man får sova länge. Sov till 11.30 idag! I helgen så sov jag över hos Greta. Vi hade gansa kul. Skumade på skype i flera timmar, skrattade, busringde, drack nå äcklig juice grej och var på Rajalla utan att köpa nåt.. Nåja blir väl att fara till lule ist och köpa lite julklappar och annat. Nu ska jag dricka te. Jo, jag har börjat dricka te. Har nog varit för mycket med Aida ;)

Kommentarer
Postat av: Aida

Visst är det gott!!!!

2011-11-21 @ 16:16:10
URL: http://hemligaliivet.blogg.se/

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0