Tralalala

Dålig uppdatering jag vet, men jag hann inte blogga i går för jag kom hem ganska sent. I går så stannade jag i stan, wow typ första gången. Jag, Greta, Alexandra o Alexander for till Milano o åt en kebabrulle. Efter att vi hade ätit så for vi till Netto o köpte klubba. Sen så for Greta hem o vi for hem till Alexandra. Efter att vi suttit hos henne ett tag så for vi till hörnan o satt  där i 1½ timme. Sen så for på bio. Vi såg Pirates of the Caribbean 4 i 3D :) Det var kul för jag har aldrig varit på 3D bio förut.
Här kommer bilder:



Bilder tagna me Alexandras mobilkamera ;)

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0