Tolftemajtvåtusenelva

ChaCha bloggn' Den här dagen har gått jätte fort. Asså seriöst det var ju typ nyss jag vakna. Fast det kan ju bero på
att jag hade sovmorgon i dag som jag berättade i förra inlägget. När jag kom till skolan så hade vi språkval. Vi fick jätte mycket läxor som vanligt -.- Efter franskan hade vi Engelska, hade glosprov det gick väl ganska bra. Sen hade vi lunch o jag åt nästa inget bara ett knäckebröd :( Efter lunchen hade vi HK vi gjorde äppelkaka. Min, jennifer o julias kaka såg ut som gröt xD Sista lektionen vare elevens val. Jag skulle ha haft brännboll, men jag var på studieverkstad ist. Nu måste jag nog börja packa för vi ska till stugan i morgon. Det blir första gången det här året :D
Ciao!
Bildlöst inlägg

Kommentarer
Postat av: jennifer

du snodde min idee till rubriker ;)

2011-05-12 @ 22:40:58
URL: http://jjeennies.blogg.se/

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0