Ooooonsdag

Nu ska jag skriva ett lite längre inlägg för att ett par människor har bett mig gör det. Har ju inte varit så mycket text på bloggen på sistone, jag har haft lite mer bilder ist. Idag var jag ju i skolan. Första lektionen hade vi So. Sen hade vi svenski o vi läste nån konstig bok. Efter svenskan hade vi lunch. Det var fisksoppa utan fisk mums.. Efter lunchen hade vi No o vi jobba me nå fotsyntes sak som vi ska göra hemma så vi kan ha sovmorgon i morron ;D Anne höll på me rutna ärtor så hela klassrummet började lukta bajs. Efter No:n hade vi svenska igen o då fortsatte vi att läsa och sen skrev om hur vi är om 10 o 50 år. Sista lektionen hade vi finska o jag, Julia,Greta,Aida, Maria o Fia gör en teater om en restruang :) Hoppas att det här inlägget var långt nog.
Hade bra!

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0