No life.

Du heter: Maria
Smeknamn: har typ inget
Låt som när du är ledsen sörjer till: Sånt är livet, nejmen inte vet jag.
Beroende av: mobilen, facebook
Vad tror folk om dig: Att jag är lite jadu..
Vad får du oftast komplimanger för: typ utseende hehe
Hur imponerar man på dig: var dig själv
Brukar du skratta för dig själv: haha jao
Äger du några converse: Ofc! 4 par
Brukar du bli för full:
nej
Är du allergisk mot något:
pälsdjur :(
Hur svarar du i mobilen: beror på vilket humör jag e på oftast hallåååå
Antal timmar sömn inatt: vne
Brukar du komma i tid: i tid till vad?
När mår du bra: på sommaren
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: trött
Vanligaste färg på dina kläder: typ alla
Vad tycker du om fötter:
ehehe
Vad saknar du: många
Hade du en bra kväll igår: jo
Favorit dryck på morgonen:
juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika
Är du blyg: beror på, men oftast inte. okej, nej. jag är inte blyg
Sysslar du med någon idrott: njee räknas mommogympa?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: vne
Har du spytt offentligt: typ
Är du nöjd med ditt liv:
jå!
Är du bortskämd:
inte enligt mig själv, men många tkr att jag e det
Vad gör du imorgon: skola
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: vne
Vad längtar du till: sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap: ja
Hur gammal är du:
13
Gröna eller röda äpplen:
röda
Vilken tid gick du upp idag: 06.30
Har du sovit i din egen säng inatt: japp
Har du strumpor på dig nu: ja
Är det okej att gråta: jo
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: ja ;)
Har du piercing: har haft i öronen
Vill du gifta dig: inte nu
Vill du ha barn:
kanske i framtiden
Solar du ofta: nja ibland på sommaren, tycker det e ganska tråkigt
Är du bra på att laga mat:
Är du flygrädd: nå inte
Hur vig är du: lika vig som en elefant
Är du musikalisk: haha nej
Vad dricker du helst när du är törstig: H₂O
Vilken är din favoritglass: många
Tror du på ett liv efter döden? vet inte
Tycker du om sushi?
gott
Vad äter du helst när du ser på film:
chips eller godis
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls
Vilken ögonfärg har du:
grönblåågråa
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja
Biter du på naglarna: nej, dom e ju hårda hahaha misstålk xD
Hur ofta tränar/motionerar du: 2 gånger i veckan

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0