12345678910111213141516

Dag 1: Jag med en mening och en bild.

Dag 2. Mitt husdjur. (favoritdjur om du inte har djur)

Dag 3. Det värsta som hänt mig.

Dag 4. Det bästa som hänt mig.

Dag 5. Finaste klädsen jag vet.

Dag 6. 4 av mina favorit hemsidor på nätet.

Dag 7. Favorit godis.

Dag 8. 5 skäl till varför jag har en blogg.

Dag 9. Något du aldrig skulle ta på dig.

Dag 10. Det finaste nån kan ge dig.

Dag 11. Den finaste komplimang man kan ge dig.

Dag 12. Bästa barndoms minne.

Dag 13. Ett minne för livet.

Dag 14. Hur ser din skåpnyckel ut.

Dag 15. Tror du på levande stenar.

Dag 16. Vad tyckte du om dom här dagarna? :)

Gjord av Julia och Aida :)

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0