Måndag

I dag vare skola dåe. Hade So första lektionen o vi skriver om kärnkraft med tanke på vad som hänt i Japan :( Sen hade vi matte trorja, kmr inte i håg hehe x) Sen hade vi Engelska o fick se när Pirkko sprang! Haha det var så roligt. Sen fick vi tbx våra engelska uppsatser o jag fick VG- inte så bra :/ Fick det för att jag hade skrivit för kmt om mat xD Ursäkta mej om jag äter lite för mke. Vi hade oxå o gympa o vi sprang peep (stavning) test kom till level 6 så dt var ju bättre än vad jag gjorde sist. I mrn har vi frilufsdag :( Vi måste åka skidor blöö -.- orkar inte, men det e ju bra att vi har det på tisdag då när vi har alla jobbiga ämnen ;)

...

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0