Hemma

Hej, då äre väl bara att börja me vad jag har gjort i dag, för det är väl det man skriver i en blogg? Första lektionen hade vi matte, sen hade vi inte franska som jag berättade i förra inlägget. Efter det hade vi engelska glosor :( Efter det vare lunch me äcklig fisksoppa :P Sen hade vi HK. Vi bakade muffins, fast jag sålde dom te jacke för 20 kr :D Sista lektionen hade vi elevens val. Jag, Aida, jacke .T jacke.L o Klaus spelade fotboll. Det gick ju jätte bra, för jag är ju ett riktigt fotbolls proffs.. Not. Efter att vi hade spelat så satt jag o lyssna när Aida o jacke bråka. Efter skolan så for jag o pappa te Rajalla o köpte en ny mascara o en ny hårspray till mig. I helgen vet jag inte vad jag ska göra, så om nån vill va så äre bara o smsa :)
Puss o kram :*

Nya mascaran L'oréal Paris 4D, jätte bra! Rekommenderas!

Hårspray från Tresemmé

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0