Trettondejunitvåtusenelva

ChaCha bitches nejmen hej. Måndag idag :( Fatta sur jag blev när jag vakna. Jag trodde att det var min födelsedag idag så var det inte det :ppppPpp For ju till skolan eftersom vi fortfarande har det, fast vi egentligen borde ha sommarlov.Första lektionen hade vi SO gjorde inget speciellt förutom att svara på en massa frågor. Sen hade vi matte och vi fick tillbaka provet, jag fick G. Efter matten hade vi Engelska. Sen lunch. Efter lunchen for alla till stranden och spela fotboll och basket. Det var chill för jag spelade bara fotboll i typ 2 min. Resten av tiden satt jag bara och svamla med några roliga människor xD Efter skolan så plockade jag blommor till herbariumet som vi måste gör i sommar.. Har redan hittat 12 av 30 växter. Det var nog allt jag hade att skriva om.

Förresten grattis till Jennifer som fyller 14 år idag :)




Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0