Tjena mittbena prinskorv, prinskorv!

Jag vet att rubriken borde vara "hemma igen" eller "tllbaks" men det kändes så tråkigt så nu blev det så här. Har som sagt kommit hem nu. Det var kul i Helsingfors iaf i slutet av resan. Känns ju ändå ganska skönt att komma hem. Loggade just in på skype men ingen var inne :( Man tycker ju att dom borde kasta sig framför datorn och prata med mig nu när jag har kommit hem. Men så här har min vecka sett ut:
Torsdag: Åkt bil i 8h till Helsingfors.
Fredag:Spelat angrybirds, tråkat.
Lördag: Spelat angrybirds, tråkat.
Söndag: Ätit tårta, kollat tv.
Måndag: Shoppat! :D
Tisdag: Linnanmäki :D
Onsdag: Åkt bil i 8h hem.

I Linnanmäki var det superkul. Vi åkte en jätte rolig karusell som hette Kirnu. Vi åkte den 6 gånger. Sen så spelade vi nåt panter spel och jag vann 800g panter godis, vilket inte var så lägligt för att jag tänker ha godis/chips förbud. Aa men det var nog allt. Kommer visa lite bilder från Helsingfors och i morgon kommer jag lägga upp bilder på allt jag köpte där.
Puss o kram!

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0