I'm walking on sunshine

+32˚idag! Första lektionen hade vi musik. Efter det så hade vi språkval. Vi fick lämna in böckerna, men såklart hade jag glömt boken i mitt skåp -.- Efter språkvalet hade vi lunch. Jag skulle ha farit me Greta och Aida till Ikea, men dom dissa :( Så jag köpte läsk ist, för jag hann inte äta nå. Efter lunchen så for vi till stranden. Jag badade för första gången det här året :D Det var jätte kallt, men jag gjorde det iaf. Efter skolan så for jag och Greta till skopunkten och jag köpte ballerina skor för det börjar ju bli lite för varmt me converse. Efter att jag köpt skorna så for vi och åt mjukglass på ikea. Sen kom pappa och hämta mig och nu sitter jag här. Aa det var väl det.
Ciao!

P.s EN VECKA KVAR TILLS JAG FYLLER 14 OCH EN VECKA KVAR TILLS SOMMARLOVET BÖRJAR!!!!

P.s 2 Jag gillar capslock :)

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0