Hos farbror

Hejsan sitter här hos min farbror i världens oskönaste stol. Obs det här är inget tidsinställt inlägg utan jag bloggar live om man säger så. Fick låna hans dator. Dom har ju just flyttat till ett hus som ligger mitt i skogen, asså mer skogen än Nikkala! Huset är jätte fint, men dom håller på och renovera det så allt är lite stökigt. Börjar ångra lite att jag åkte för jag kommer typ inte hinna göra nåt av sakerna som jag ville göra, för att alla måste jobba hela tiden blöö -.-  Far väl med farmor och shoppar nån dag iaf. Jaja men ska snart fara och bada i deras badtunna.
Ciao!

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0