The sun is shining

Fyfan vad varmt det har varit idag. Så himla skönt asså! Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag va hos farmor och farfar ett tag. Dom hade köpt världens godaste glass. Så jag satt på deras veranda och bara fläska i den goda glassen. Sommar är seriöst bäst, fast det kanske ni redan visste? Måste ringa till Hanna någon dag också. Har inte träffat henne på typ 1 år :( Saknar henne sjukt mycket. Skulle ju ha farit till henne på påsklovet, men det blev ju inget med det. Skriver nog mer i morgon om vi far till Övertorneå cruising. Någon annan som ska dit? :)

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0