Bajs.

Nu har man gått och blivit sjuk dåe -.- Vi åkte ju till stugan igår, men sen blev det att åka hem igen p.g.a att jag mådde skit dåligt. Hade 38 graders feber igår också :( Lyckades iaf hitta några blommor till herbariumet och jag höll nästan på att sjunka i en myr när jag försökte plocka en blomma. Anne får vara tacksam, kunde ju ha drunknat. Köpte en pärm, plastfickor, tejp och en eyeliner igår också. Jag skulle ju ha visat allt jag köpt i Helsingfors, men jag orkar inte stiga upp från sängen för att fota allt. Ni får se bilderna så fort jag har blivit frisk. Nu ska jag gå och äta jordgubbar, bästa medicinen vetni ;)

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0